keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

Murheista meditaatioon - PP5.

Olen tässä nyt viikon viikon verran pyöritellyt päässäni tuota kommenttia, jonka Anonyymi oli käynyt kommentoimassa edelliseen postaukseeni. Hän on aivan oikeassa. Olen ajatellut asioita ainoastaan negatiivisen energian kautta. Kiitos Anonyymi, joskus toisen sanomana yksinkertainen asia saa aivan mielettömän suuren merkityksen.

Olen nyt viikon verran pyrkinyt ajattelemaan hyviä, positiivisia ja elämääni rikastuttavia asioita. Viime viikolla minulle tehtiin myös alkion siirto ja myös tämän seurauksia olen pyrkinyt ajattelemaan hyvinä. On tulos sitten mikä tahansa. Sanotaan, että ajatuksemme vaikuttavat voimakkaasti myös kehomme tapaan toimia. Toivotaan nyt, että positiiviselle ajattelulla olisi myös positiivisia vaikutuksia.



Olen alkanut meditoimaan. Kuulostaa hienommalta kuin se onkaan. Pyrin kerran päivässä hiljentymään vähintään vartiksi, mielellään puoleksi tunniksi. Yritän poistaa mielestäni kaiken turhan, negatiivisen, pessimistiset ajatukset, murheet, huolet ja arjen mietteet, ne hyvätkin, ja vain olla itseni kanssa. Olen aina ollut kova stressaamaan ja tämä tukee myös stressin lievittämistä.

Verenpaineeni on laskenut viikossa hurjasti. Käsittämätöntä. Minä olen aina kärsinyt hieman korkeasta verenpaineesta ja pulssista nuoresta iästäni huolimatta, ollut sen vuoksi seurannassakin. Nyt ensimmäistä kertaa vuosiin paineeni ovat jopa alhaiset. Meditaation seurausta tai ei - aion jatkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti