sunnuntai 12. helmikuuta 2017

Murheellisten mokien päivä -pp10

Vihaan itseäni. Menin tekemään raskaustestin. Tänään piinapäivä 10 ja puhdas negatiivinen.

Minulla oli eilen niin paljon repäisykipuja, että olin ihan ihmeissäni. Minulla ei ole tuollaisia kipuja ollut aiemmin noin paljon, joten pohdin jo mahdollista raskautta. Tein testin ja petyin.

Melkein kaikilla joille on tehty viiden päivän ikäisen alkion siirto, ovat saaneet jo ainakin haalean plussan piinapäivä numero kympillä. Useat ovat saaneet jo selkeän plussan. Paska.

Oon niin pettynyt ja surullinen. Niin ja kateellinen, Facebook tuntui olevan taas täynnä suloisia perhe-, vauva- ja raskausmahakuvia. Taas on sellainen tunne, että mä tai mun perhe ei olla koskaan noissa kuvissa.

Omilla soluilla oli tähän mennessä tullut jo kaksi positiivista raskaustestiä, nyt ei edes kiinnitysyritystä. Eikö "vieras" munasolu ole tervetullut kohdun mielestä muhun?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti