torstai 22. joulukuuta 2016

Musta joulu -pp13

En saanut toivomaani joululahjaa, testi on virallisena testipäivänäkin negatiivinen. Samalla kun soitin polille tuloksesta nostin käteeni työpaikan kahvihuoneen pöydältä kortin, jossa työkaverini ilmoitti odottavansa kaksosia. Itkuhan siinä pääsi.

Tammikuussa on suunnitteilla uusi PAS. Olen niin pettynyt ja surullinen, että en osaa hymyillä tällä hetkellä. Työkin tuntuu tuplasti raskaammalta kuin koskaan. Kaiken huipuksi vietän joulun yksin töiden vuoksi, pakotin puolisoni lähtemään vanhempiensa luokse - miksi hänen pitäisi olla kotona yksin koko joulu, kun minä olen töissä.

Kaikki tuntuu nyt niin mustalta. Ei tämä tästä.

2 kommenttia:

  1. Voi ei... :( olen alkanut seuraamaan blogiasi. Olen itse aikalailla samassa tilanteessa... joskin meillä alkioita vain muutama pakkasessa. Toivottavasti tuleva vuosi olisi meille kaikille lohdullisempi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Onpa kiva kun olet jaksanut seurata blogiani! Ja se mikä tätä kaikkea saa jaksamaan on se, että tietää ettei ole asian kanssa yksin. Kommentoi rohkeasti. :)

      Poista